6 Ağustos 2008 Çarşamba

Samanyolu Fanları Salavat Kampanyası Hedef 3 Milyon!

Resim

Arkadaşlar şu mübarek üç aylarda Peygamber Efendimize (SAV) sevgi emmaresi olan salavat kampanyası başlatalım istedik. Sizlerin yoğun katılımıyla Peygamber Efendimize (SAV) Sevgimizi Gösterelim.

Ben Hedefimizi 3 Milyon olarak düşündüm. Sizlerin Katılımıyla hedefimize ulaşacağımıza inanıyorum. Hadin hepbirlikte Peygamber Efendimize (SAV) Sevgimizi en iyi şekilde gösterelim. Biz onu şuan analımki O da bizi ahirette hatırlasın.

Çok değişik salavatı şerifler var ben bitanesini buraya yazdım.

Allahümme salli ala seyidine Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammed.

Başlama tarihi bugün (02.08.2008) bitiş tarihi Ramazanın 27. gecesine kadar yani kadir gecesine kadar.

Hadin başlayalım açılışı ben yapayım 10.000 adet salavat

Hedef 3 Milyon Salavat

Katılmak İçin: Samanyolu Fanları Salavat Kampanyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder