20 Ağustos 2008 Çarşamba

Kollama Dizisi:Memduh [Ertan Kilic] ile Hasbihal

Kollama Dizisi Memduh [Ertan Kılıç] ile Hasbihal


Samanyolu Fanları sitesinden:


Samanyolu Televizyonu'nun ilgiyle izlenen polisiye dizisi
Kollama'nın çoksevilen
ve bir o kadar da gizemli karakteri olan Emniyet
istihbarat elemanıMemduh'u
canlandıran Ertan Kılıç Beyefendi artık sitemiz
üyelerinin
sorularınıcevaplandıracak.


Memduh abimize soru bombardımanına başlayabiliriz :)))


Hasbihal başlığı: Ertan
Kılıç (Kollama - Memduh) ile hasbihal

samanyoul fanlarına
teşekkürler...

Kaynak Kollama Dizisi Blog

4 yorum:

  1. gerçekten hala geçerlimi bu şuanda da sorsak cevplandırır mı???? :(:(

    YanıtlaSil
  2. ya ben tiyatro okumak istiyorum aslında buna karar vermem çok karmaşık olaylardan sonra oldu ama bunu başarabilir miyim yani yetenek sınavlarını geçebilir miyim bilemiyorum birde orayı kazanıp sınavları geçemezsem ne olacak beni bu konuda lütfen bilgilendirir misiniz bu benim için çok önemli ertan abi lütfen

    YanıtlaSil
  3. sizi çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  4. ertan abi seni çok seviyoruz aileck senin hayranınız.yeni sezonda neler olacak

    YanıtlaSil