2 Haziran 2011 Perşembe

Oktay Usta Hasan Tanık İlköğretim Okulunda Şenliğe Katıldı

Hasan Tanık İlköğretim Okulunda "7 Bölge, 7 Kültür, 7 Tat Şenliği"

Hasan Tanık İlköğretim Okulunda, Pursaklar Samanyolu İlköğretim Okulu yararına "7 bölge, 7 kültür 7 tat şenliği" düzenlendi. 

Hasan Tanık İlköğretim Okulu Bahçesinde gerçekleşen etkinlikte, Marmara, Ege, Karadeniz, İç Anadolu, Doğu Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Akdeniz bölgelerine özgü el emeği ürünlerin yanı sıra, velilerin hazırladığı yöresel yemekler de satışa sunuldu. 

Hasan Tanık İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Kemal Nezir Aa muhabirine yaptığı açıklamada, "780 öğrenciyle 600 farklı veliye sahibiz. Her birinin farklı yörelerden olduğunu tespit ettik. Velilerimizi bazı öğretmenlerimizin koordinasyonuyla biraraya getirdik. Öğretmen ve velilerimizden oluşan okul aile birliğimizin toplantıları sonucunda yörelerin tanıtıldığı içindi kermesin de olduğu bir şenlik fikri ortaya çıktı. Gönüllü ailelerimizin hazırladığı ürünlerden elde edilecek gelir Pursaklar Samanyolu İlköğretim Okulu inşaatı yararına kullanılmasına karar verildi" diye konuştu. 

Ünlü program sunucusu aşçı Oktay Aymeleki'nde lezzet şovuyla renklenen programda, Aymelek'e ait önlük ve kep açık artırmayla satışa çıkarıldı. 

5 bin liraya bir hayırsever tarafından satın alınan önlük ve kepten elde edilen gelirin de Pursaklar Samanyolu İlköğretim Okulu inşaatında kullanılacağı bildirildi. 

Program okul öğrencilerinin halkoyunu gösterileriyle devam etti. 

Etkinlikler kapsamında Mustafa Göral'ın "Anadolu'dan esintiler" adlı koleksiyonundaki resimlerden oluşan sergi de açıldı.



Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder