23 Ocak 2013 Çarşamba

Ebru Aytemur: "Elif ve Akif'i Zorlu Bir Yol Bekliyor!"

'Müzik dinlemeyi ve şarkı söylemeyi seviyorum.
Müziğin oyunculuğu beslediğini düşünüyorum hatta.
Spor olarak da voleybol oynuyordum.'


İzleyicilerimiz sizi çok merak ediyor.
Öncelikle Ebru Aytemur'u yakından tanıyabilir miyiz?

Uludağ Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunuyum.
Bir süre İnsan Kaynakları alanında çalıştım ama mutlu değildim.
Ağabeylerimden biri mimar, diğeri mühendis.
O nedenle ailemde ya doktor ya da mühendis olacak beklentisi vardı.
Ama ben oyunculuğu tercih ettim.

Oyunculuk, çocukluk hayaliniz miydi?
Kesinlikle... Çok uzun süredir kafamdaydı.
Fakat ailemden izin çıkmamıştı ve ben de diretmemiştim.
Üniversite bitince de bankada da çalıştım ama yapamadım.
Zira çok mutsuzdum.

Nasıl bir ailede büyüdünüz?
Kalabalık bir ailede büyüdüm, hep erkeklerin arasında büyüdüğüm 
için Elif karakteriyle benzer yönlerimiz var aslında. Hiçbir zaman 
kırılgan, narin biri olmadım. Hayatta hep bunun faydasını da gördüm.

Oyunculuk dışında ilgilendiğiniz başka uğraşınız var mı?
Dansla ilgileniyorum. Halk oyunlarından tutun modern dansa 
kadar her türlüsüne ilgim var diyebilirim. Eğitim de aldım 
bu alanda. Müzik dinlemeyi ve şarkı söylemeyi seviyorum. 
Müziğin oyunculuğu beslediğini düşünüyorum hatta. Spor olarak 
da voleybol oynuyordum, oyunculuk telaşı başlamadan önce.

Çekimler nasıl gidiyor?
Yoğun ama süper gidiyor. Sonuçtan memnunuz.
İşimizin yorgunluğumuzun karşılığını alabiliyoruz.

------------------------------------------------------------
DEVAMI KEHKEŞAN'IN OCAK SAYISINDA...
OKUYAMAYANLAR İÇİN ŞUBAT'TA BURADA...
------------------------------------------------------------


Resim

1 yorum:

  1. ebru aytemur ebru keskinci yanlış anlamayın ebru keskinci benim eeeeeeebbbbbbbbbbbbbruu abla seni seviyorum 12 yaşındayım ama dünyada sana eeeeeeennnnnnnçok ben hayranım seni benim gibi kimse sevemez

    YanıtlaSil