11 Mart 2009 Çarşamba

OKTAY USTA, AZİZİYE KOLEJİ`NDEYDİ

OKTAY USTA, AZİZİYE KOLEJİ`NDEYDİ

Samanyolu Televizyonu'nun Sevilen Programlarından Yeşil Elma'nın Yapımcısı ve Sunucusu Oktay Usta (Aymelek) Aziziye Eğitim Koleji Tarafından Düzenlenen 'Lezzetli Yemekler' Yarışmasında Hayranlarıyla Bir Araya Geldi.
Aziziye Eğitim Kurumları ve Palandöken Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği 'Lezzetli yemekler' yarışmasının finali okul spor salonunda gerçekleştirildi. Geleneksel Erzurum yemekleri, et yemekleri, börekler, şerbetli tatlılar ve zeytinyağlılar kategorisinde 50 yarışmacı birincilik için yarıştı. Yeşil Elma Programı'nın sunucusu Oktay Usta'nın sunduğu programda canlı performans yarışmaları da düzenlendi.
Erzurum Valisi Sami Bulut ile Palandöken Kaymakamı Şenol Esmer'in de katıldığı programda Oktay Usta, Vali ve Kaymakam'a sürpriz yaparak protokole bıçakla portakal kabuğu soydurttu. Yaklaşık bin kişinin izleyici olarak katıldığı yarışmada hayranları Oktay Usta'ya büyük ilgi gösterdi. 20 kişilik jüri tatlılar kategorisinde Ayşe Çomoğlu'nu, zeytinyağlılar kategorisinde Fatma Adalar'ı, geleneksel Erzurum yemekleri kategorisinde Süreyya Özgenç'i, et yemekleri kategorisinde Sabire Yılmaz'ı, börekler kategorisinde ise Esra Köksal'ı birinci olarak belirledi. Yarışma sonucunda dereceye girenler bir miktar para ile ödüllendirildi. Vali Bulut yarışmacılara katılımlarından dolayı teşekkür etti. 9 aydır Erzurum'da bulunduğunu ifade eden Vali Bulut, yarışmaya katılan en güzel yemekleri tatmaktan mutlu olduğunu söyledi.Aziziye Eğitim Kurumları Genel Müdürü Aziz Burgazlı ise amaçlarının geleneksel ve yeni keşfedilen lezzetleri ortaya çıkarmak olduğunu ifade etti. Burgazlı, geleneksel tatların kaybolmaması ve gelecek nesillere aktarılması gerektiğine dikkat çekti.Program sonunda Oktay Usta, hayranlarıyla bol bol hatıra fotoğraf çektirip sohbet etti.
CİHAN

Kaynak: OKTAY USTA, AZİZİYE KOLEJİ`NDEYDİ

1 yorum:

  1. NAHİDE ERTUNÇ
    Oktay usta sizinle Safranbolu geneleksel yemek şenliğinde tanıştım. Ben Bartın mutfağını tanıttım. En büyük arzum sizinle mutfağınızda yemek yapmak.Davet ederseniz çok memnun olurum. SAYGILARIMLA... CEVABINIZ SABIRLA BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil