31 Mayıs 2009 Pazar

TVDY'NİN YENİ BAŞKANI HİDAYET KARACA...

Televizyon Yayıncılar Derneği Genel Kurulu bugün yapıldı.Derneğin başkanlığına Samanyolu Yayın Grup Başkanı Hidayet Karaca seçildi.

Televizyon Yayıncıları Derneği'nin (TVYD) Yönetim Kurulu yapılan seçimle belirlendi. Seçimin ardından belirlenen Yeni Yönetim Kurulu oy birliği ile Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'yı Yönetim Kurulu Başkanlığı'na seçti.

TVYD Genel Kurulu derneğin Mecidiyeköy'deki binasında yapıldı. Genel Kurul'da üyelerin oyları ile Yeni Yönetim Kurulu belirlendi. Üyelerin oylarıyla belirlenen Yeni Yönetim Kurulu da Samanyolu Yayın Grubu Başkanı Hidayet Karaca'yı oy birliği ile başkanlığa seçti.

Bütün Türkiye'ye yayın yapma hakkını elinde bulunduran kanalların hemen tümü ile önde gelen bölgesel ve uydu kanallarını bir araya getiren Televizyon Yayıncıları Derneği (TVYD) 24 Kasım 1999'da kuruldu. Her akşam ortalama izlenme oranının toplam yüzde 95'ini oluşturan yayıncıları bir araya getiren bu dernek aynı zamanda diğer ulusal, bölgesel, yerel ve sadece kablo veya uydudan yayın yapan kuruluşlara da açık.

Genel Kurul sonucu oluşan Yeni Yönetim Kurulu ise şöyle;

YENİ YÖNETİM KURULU ÜYELERİ

Başkan : Hidayet Karaca
Başkan Yardımcısı: Zeynel Koç
Başkan Yardımcısı: Melis Çivelek
Başkan Yardımcısı: İrfan Şahin
Başkan Yardımcısı: Saner Ayar
Başkan Yardımcısı: Fatih Edipoğlu
Başkan Yardımcısı: Mustafa Çelik
Başkan Yardımcısı: Koray Altınsoy
Genel Sekreter: Dursun Güleryüz
Sayman: Kubilay Keskin
Üye: Cem Aydın
Üye: Orhan Seyfi Güner
Üye: Erdoğan Aktaş
Üye: Abiş Hopikoğlu
Üye: Fatih Karaca
Üye: Efe Önbilgin
Üye: Namık Kasapbaşoğlu
Üye: Dinç Üner
Üye: Ömer Faruk Bayhan
Üye: Süleyman Talas
Üye: Nuri M. Çolakoğlu
Üye: Mustafa Karaalioğlu
Üye: Alper Tan

SamanyoluHaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder