16 Eylül 2009 Çarşamba

ENES FINDIK (ALPEREN) RÖPORTAJI

"Ropörtaj icin Beyazinci`ye tesekkürler..."

“Onlar Kollama’nın iki küçük oyuncusu... Haftalar öncesinden söz aldığımız Enes Fındık (Alperen) ve Eren Fındık (Fatih) ile sizler için muhabbet ettik. Tabii Eren sadece fotoğraf makinemizle sohbet etti ama olsun. Abisi ile biz sohbetimizi gerçekleştirirken Eren başını yastığına koymuş, kendinden geçmiş bir şekilde emziğiyle mışıl mışıl uyuyordu. Ona iyi uykular deyip sizleri Enes’in verdiği sıcak cevaplarla başbaşa bırakıyoruz.”

Samanyolu Fanları: Bize biraz Enes Fındık’tan bahseder misin?
Enes Fındık (Alperen): Ben Enes Fındık. On bir yaşındayım. Beşinci sınıfa geçtim. Karne notlarımın hepsi beşti. (Gülüyor) Şu an Kollama’da oynuyorum. Ondan önce Hırsız Polis’te oynadım. En uzun soluklu dizimdi. Ve reklamlarda da oynadım. Derslerimi bitirince dışarıda arkadaşlarımla oyun oynamayı çok seviyorum.

Samanyolu Fanları: Alperen Yılmaz karakteriyle Enes Fındık'ın ortak noktaları var mı? Alperen’in yaptığını Enes de yapar mı?
Enes Fındık (Alperen): Alperen karakteriyle ortak noktalarım yok denilecek kadar az. Hatta yok bile diyebiliriz. En basitinden Alperen bir şey düşünürken kafasını kaşır. Ama ben bunu yapmam.

Samanyolu Fanları: Sahneye çıkmaya ne zaman ve nasıl karar verdin? Hep hayalinde miydi oyunculuk?
Enes Fındık (Alperen): Hiç oyunculuk gibi bir hayalim yoktu. (Gülüyor)Samanyolu Fanları: Peki nasıl ortaya çıktı?Enes Fındık (Alperen): Annemin bir arkadaşı vardı. Reklam için bir çocuk aradıklarını söylemiş. Annem de beni o adrese götürmüştü. Sonralarda başka reklamlarda da oynadım. Böyle devam etti.

Samanyolu Fanları: Gelecege dair hedefin nedir? Gökçe Ablan gibi konservatuar mı okumak istiyorsun?
Enes Fındık (Alperen): Ben yarış pilotu olmak istiyorum. Ama o olmazsa oyunculuğa devam ederim. Konservatuar okurum yani.

Samanyolu Fanları: İş gereği bazı zorluklar vardır. Hani bazen aileni, arkadaşlarını bile fazla göremezsin. Bu ailende, sende olumsuzluklara neden oluyor mu?
Enes Fındık (Alperen): Aslında olumsuzluklara neden olmuyor. Ama setlerin yoğun olduğu zamanlarda çok yoruluyorum. Hatta mandıra sahnelerinde betona çok fazla oturduğumdan Apandistim çok ağrımıştı. Ameliyat oluştum. O olay kötü bir anıydı.

Samanyolu Fanları: Seni ve Gökçe Ablanı bir film projesinde beraber göreceğiz inşallah. Bize biraz ipucu verebilir misin filmden?
Enes Fındık (Alperen): Olur. Konak adlı bir korku gerilim filmi. Ben ve Gökçe Abla, abla - kardeş rolündeyiz. Deniz Abla ve Kollama’daki katil Mesut da filmde yer alıyor. Yönetmenimiz ise Kollama’nın yönetmeni Cem Hoca.

Samanyolu Fanları: Kollama yeni sezon hakkında neler düşünüyorsun?
Enes Fındık (Alperen): Fatih bebek çıkabilir gibi geliyor bana. Ya hastaneden başlar ya da ambulanstan başlar herhalde. Benim de bilgim yok.

Samanyolu Fanları: Hangi takımı tutuyorsun?
Enes Fındık (Alperen): Beşiktaşlıyım.




Samanyolu Fanları: Boş zamanlarında neler yaparsın? Hobilerin neler?
Enes Fındık (Alperen): Genelde dışarıda arkadaşlarımla oyun oynarım. Bilgisayar oyunlarını seviyorum. Ama babam ve annem fazla oynatmıyor. (Gülüyor)

Samanyolu Fanları: Diziye başlamadan önce veya dizi devam ederken hiç polis çocuklarıyla görüştün mü? Onların yaşadıklarıyla Alperen’in yaşadığı olaylar kesişiyor mu?
Enes Fındık (Alperen): Sınıfta babası polis olan arkadaşlarım var. Ama neler yaşadıklarını sormadım. Derste konu gelirse anlatıyorlar. Ben de öğrenmiş oluyorum.

Samanyolu Fanları: Samanyolu Fanları sitesi hakkındaki bilgin nedir? Bizleri takip ediyor musun?
Enes Fındık (Alperen): Varolduğunu biliyorum. Ama hiç girmedim.

Samanyolu Fanları: Samanyolu Televizyonu oyuncularına yeterli ilgi ve alâkayı gösteriyor mu sence?
Enes Fındık (Alperen): Evet. Bence gayet ilgili. Bizim setten çok memnunum. Tabii bazen kötü setler de olabiliyor.

Samanyolu Fanları: Son olarak bizlere neler söylemek istersin?
Enes Fındık (Alperen): Hakkımda yorum yapanlara teşekkür ediyorum. Bizi izlemeye devam edin. Sizleri seviyorum. (Gülüyor)

Samanyolu Fanları: Çok güzel bir sohbetti. Teşekkür ediyoruz.
Enes Fındık (Alperen): Ben teşekkür ederim.

2 yorum: