19 Kasım 2009 Perşembe

SEMRA ÖZAL, OKTAY USTA İLE TURGUT ÖZAL'I YAD ETTİ


Samanyolu Televizyonun vazgeçilmez klasiği Yeşil Elma’nın bugünkü konuğu 8.Cumhurbaşkanımızın eşi Semra Özal’dı. Hayatına dair birçok özeli Oktay Aymelek ile paylaşan Semra Özal, “Bu programda dedikodu yok, kültürümüzü bozacak hiçbir şey yok seviyeli ve eğlenceli program o yüzden buradayım, Oktay Usta’yı da çok seviyor arkadaşlarımla beraber takip ediyorum, kıyamet kopacak diğer programcılar kıskanacak ama ben işte buradayım” dedi.
Eşi Turgut Özal ile tanışmalarını anlatan Semra Özal’ın duygulandığı anlar gözlerden kaçmadı. Eşi ile tanışmasını ise şöyle anlattı;“İstatistik memuru olarak çalıştığım şirkette Turgut Özal’da iş arkadaşım idi. Her öğlen yemeği dönüşümde bakıyordum ki cetvel makinem bozulmuş. Turgut Bey gelirdi hemen Semra Hanım bir sorun mu var yardımcı olayım derdi. Sonradan öğrendim ki benimle sürekli iletişim kurmak için bizzat kendi bozarmış makinemi.”
Semra Özal, Turgut Bey yemeklerinizi sever miydi sorusuna ise, “İlk evlendiğimiz zamanlardı tabi ben yemek yapmayı hiç bilmiyorum, ama üzülüyorum. Uğraşıyorum. O ise hangi yemeğimi yese ellerine sağlık hanım çok lezzetli olmuş derdi. Oysa olmadığını biliyordum. Yemek yapamadığımı ve bundan dolayı üzüldüğümü söylediğim zamanlarda ise “Hanım ben seni aşçı değil eş olarak aldım bunları dert etme derdi.” diye cevaplayarak 8. Cumhurbaşkanımızın bütün beylere örnek olacak yanlarını gösterdi.
25 yıldır Türk Kadını Güçlendirme Vakfını yöneten Semra Özal, Türk örf ve adetleri yaşatılmalı, kültürümüze sahip çıkılmalı derken sırf TV programı yapmak adına Türk milletine has kültürel güzellikleri yok eden yapımları da eleştirdi.
Yeşil Elma’nın reklam arasında sete giren Vicdanın Sesi programı sunucusu Zeynep Kasımlıoğlu, Semra Özal’ı Samanyolu’nda görmekten mutluluk duyduğunu söylerken “iddia ediyorum Oktay Usta’nın yemeklerini beğenmeyen yoktur” dedi.
Özel günlere has farklı tariflerle programını renklendiren Oktay Usta ise, Semra Özal ile bir Firt Lady ile program yapmanın ayrı bir güzellik olduğunu ve muhakkak tekrar çağıracağını söyledi.
Yapımcı Filiz Erdoğan, “Semra Hanım en çokta bizim organik ürünlere yönelmemizden etkilenmiş, Semra Özal’ın hazır ürünleri sevmeyen kiler meraklısı bir First Lady, hünerli bir Anadolu kadını hepimiz yakından gördük” dedi.

http://www.samanyoluhaber.com/ShowNews. ... eSupport=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder