13 Şubat 2012 Pazartesi

Müge Uyar (Melike) ile Röportaj


    “Farklı Boyut, ailecek izlenebilecek bir yapım”

Farklı Boyut Röportaj serimize dizinin Melike’si Müge Uyar ile devam ediyoruz.

Melike karakterini canlandıran değerli oyuncumuz Müge Uyar’ı beklerken Taner Ağabey ile sohbet ediyoruz. Kanalın yapımlarından, tanıtım eksikliğinden dert yanıyoruz. Ve onların da aynı durumdan muzdarip olduklarını öğreniyoruz. Dizimizin afişinin çok güzel olduğunu da söylemeden edemedik tabii ki. Güzel mi güzel afişimizi tüm reklâm panolarında görmek dileğini ilettik kendilerine. Ve dizimizin tuttuğunu koparan kızı Melike, yanımıza geldi. Samanyolu Fanları’ndan geldiğimizi söyledik; biraz hoşbeşten sonra hemen röportajımıza başladık.



Samanyolu Fanları: Melek ve Melike hakkında neler düşünüyorsunuz?

Müge Uyar: Melek ile Melike birbirine tam zıt karakterler. Melek çok ağır bir kız, Melike tam tersi çok hareketli, hayata çok pozitif bakan… Küçük sorunları var; kilo falan. Şimdi Hançer ile beraberken her şeyi unuttu ve âşık oldu hayatında ilk defa ve ne yapacağını bilmiyor. Şu an böyle ilerliyor.

Samanyolu Fanları: Hançer’le durumu böyle devam eder mi sizce? Hançer konusunda Melek’e inanır mı?

Müge Uyar: Hiç bilmiyorum ki, inanın senaryoyu ben de bölüm bölüm öğreniyorum. (Gülüşmeler) 

Samanyolu Fanları: Melike’nin haline üzülüyor musunuz?

Müge Uyar: Üzülmek diyemeyeceğim. Aslında güzel bir şey yaşıyor kendi açısından. Mutlu ama bir yanda karşısında yanlış bir adam olduğunu öğrendi. Ve ne yapacağını bilmiyor. Kardeşinden yardım istemeye başladı. Dalga geçtiği rüyalarına artık inanmaya başladı yani. Ama ben de ne olacağını bilmiyorum ve inanın artık her bölüm böyle merakla bekliyorum. Ne yazılacak, ne oynayacağız falan diye bekliyorum yani.

Resim

Samanyolu Fanları: Serkan Bey’e de sormuştuk. Projeye nasıl dâhil oldunuz acaba, biz bunu da merak ediyoruz? Senaryoyu beğenerek mi kabul ettiniz?

Müge Uyar: Evet, Yapımcımız Mehmet Akyol ile konuştum ben, karakteri anlattı. Hani şöyle söyleyeyim biraz böyle hatta kendime yakın bulduğum yönleri dahi oldu. Ben çok pozitifimdir, enerjiğimdir. Tabii ki çok sevdim. Çünkü çok gerçekçi bir proje. Ve insanlar artık bana göre çok sıkıldı. Hep böyle şan şöhret, çok güzel evler, pahalı arabalar falan. Ama bir yandan da hayatın gerçekleri var. Biz bu dizide bence bunları görüyoruz. Şöyle söyleyeyim ben kendi açımdan; özellikle bir ailenin anne baba ve çocuğun rahatlıkla oturup izleyebileceği bir iş… Çünkü ben başka kanallarda yani affedersiniz hani babamla oturup hiçbir işi izleyemiyorum. Böyle düşünüyorum.

Samanyolu Fanları: Biz de böyle düşünüyoruz, Farklı Boyut’u takip ediyoruz. Oyunculuğunuzu değerlendirebiliyor musunuz, bölüm çekildikten sonra izleme şansınız oluyor mu?

Müge Uyar: Sette olmadığım zamanlar izliyorum tabii ki. Dediğim gibi merakla izliyorum hem de. Bizim görüntülerimiz gerçekten çok güzel, yönetmenimiz bana göre çok başarılı çok güzel görüntüler alıyor. 

Samanyolu Fanları: Önce Taner Tunç idi, sonra Nuh Şen oldu…

Müge Uyar: Nuh Şen ile çalışıyoruz evet, çok memnunum açıkçası, çok güzel görüntüler dediğimiz gibi teknik ekibimiz çok iyi çalışıyor.

Resim

Samanyolu Fanları: Sizin performansınız bu kadar iyi olmasa bize de bu kadar yansımaz diye düşünüyorum. Hakikaten oyunculuklar falan çok çok mükemmel. Mesela ne bileyim iki kız kardeş, karakterleriniz zıt. Dış dünyada farklı farklı insanlarsınız. Ama bir araya gelip gerçekten kardeşmişçesine o zıtlıkları, o aile içindeki şeyleri yaşatmak falan... Mesela Fazilet Hanım’ın, -annenizin öyle diyeyim- Melike’ye olan o tavrına “Yapmasa keşke, Melike çok üzülüyor” falan o hallere giriyoruz. O kadar güzel yansıtıyorsunuz ki. Hani dizi-film izlemek gibi değil gerçekten.
Melek ile olan bağınız da aynen bu şekilde, anneniz gibi. Biz de o işin içerisindeyiz sanki.


Müge Uyar: Evet, Melek, Melike ve Fazilet birbirlerine çok bağlılar, baba her ne kadar bu hayatta olmasa bile yaşatılıyor hâlâ içlerinde. Ve aralarında çok ciddi bir sevgi var. Her ne kadar bazen şakalaşsalar da kızsalar da sonuçta hayatın gerçekleri var, yaşadığımız sorunlar var. Bunlar olmasına rağmen birbirlerinden hayatta kopmayacak insanlar. Allah da koparmasın diyoruz.

Samanyolu Fanları: İnşallah… Çevrenizdeki tutumlar nasıl? Melike karakterine, diziye, Samanyolu Televizyonu’na nasıl tepkiler alıyorsunuz?

Müge Uyar: Yani çoğu insan üzülüyor benim için bildiğim kadarıyla. İşte Hançer onu kandırıyor falan diye.

Samanyolu Fanları: Çünkü biz ilk başta çok dişli bir Melike izledik. Tuttuğunu koparan bir Melike.

Müge Uyar: Ama artık âşık olunca, bir bayan ilk defa âşık oldu. Artık ne yapacağını bilemeyen… Onun karşısında, Hançer’in karşısında eli ayağına dolaşıyor. Bazen ben böyle çok yoruluyorum. “Ay nasıl yapsam, nasıl oynasam” diye…

Resim

Samanyolu Fanları: Günlük yaşamda karşılaştığınız, hani diziyi izleyip izleyip kötünün huyunu suyunu bilip de akıl veren teyzeler vardır ya, “kızım öyle yapma, şöyle yap” diyen…

Müge Uyar: Olmaz mı, tabii ki var. Gerçekten insanlar diziyi bizimle beraber yaşıyorlar. Ve ben bundan çok mutlu oluyorum. Yani insanlar gelip şey dediği zaman size: “Ay yapma lütfen…” Bu mutlu ediyor çünkü doğru duyguyu karşıya geçirmiş oluyorsunuz.

Samanyolu Fanları: Gitti viskiyi içti, soda zannetti falan…

Müge Uyar: Orada ben çok utandım. Allahım dedim, insanlar izlerken acaba bana çok kızacaklar mı? Sevindim; kızdılar, güzel oynamışım.

Samanyolu Fanları: Maşallah, çok güzel oynuyorsunuz.

Müge Uyar: Çok teşekkür ediyorum, inşallah sizler de beğeniyorsunuzdur…

Samanyolu Fanları: Çok beğeniyoruz, tüm fan sitesi olarak zaten arkanızdayız. Onu da söyleyelim. Maşallah çok iyi işler çıkardınız. İnşallah devamını bekliyoruz. Reytinglerimizin de yükselmesini temenni ediyoruz. Çünkü Farklı Boyut, şu anki yapımlar içerisinde en en farklısı, en orijinali ve en kalitelisi bizim gözümüzde. Yani bu farklı olması hem diğer kanallar açısından hem de Samanyolu Televizyonu’nun kendi bünyesinde bu şekilde. Çünkü baktığımız zaman hiçbir şekilde metafizik boyuta yönelen bir dizi, bir proje yok. Diğer kanallara bakarsak da böyle, Samanyolu Televizyonu’na bakarsak da böyle… İnşallah hak ettiği değeri bulur; artık öyle diyelim, öyle dua edelim. Biz teşekkür ediyoruz size, sitemize de bekliyoruz.

Müge Uyar: Ben çok teşekkür ederim, inşallah tabii ki, herkese çok selamlarımı iletin, geldiğiniz için çok teşekkür ederim ekip adına da.

Değerli oyuncumuz Müge Hanım’ın selamlarını yüklendikten sonra teşekkür ederek ayrılıyoruz.

Farklı Boyut röportajları serimizin devamı için http://www.samanyolufanlari.com adresini takip edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder