10 Şubat 2012 Cuma

Serkan Kunter (Hançer) ile Röportaj


    “Farklı Boyut, Samanyolu’nun en iyi işi”
Güzel bir İstanbul gününde röportaj yapmak için yollara düşmek gibisi yoktur herhalde ama karlı bir gün olunca daha güzel oluyormuş hani. İliklerimize kadar üşüdük biraz, sonra farklı dizimiz Farklı Boyut ekibi ile sıcacık set arabasına binip röportaj mekânına geçtik.

Varlığın ötesine yolculuğu gizem ve maneviyatla süsleyerek anlatan dizimiz 'Farklı Boyut'un oyuncusundan yönetmenine, yapımcısından ışıksına tüm ekibiyle http://www.samanyolufanlari.com olarak sizler için görüştük. Lafı fazla uzatmadan hemen detaylara geçiyoruz, buyurun efendim…

Set mekânına geldiğimizde bizi yapım sorumlumuz Sevgili Taner Bey Ağabeyimiz karşıladı. Karşılıklı hâl ve hatır sorulduktan sonra Taner Ağabey, değerli oyuncumuz Serkan Kunter’e telefon açıp işi yoksa sete uğrayıp uğrayamayacağını sordu. Meğer Hançer’in sahnesi çekilmiş. Neyse ki Hançer, yani Serkan Kunter bizi kırmayıp sete ikinci defa geldi. Biz ise… Biz diyorum çünkü meraklı, kaliteli ve doyurucu yorumlarından dolayı değerli üyemiz ‘nekibu’ set röportajımızın davetlisi idi, kendisi sevinerek röportajımıza dâhil oldu. Biz nekibu ile yemeğimizi bitirir bitirmez Serkan Kunter kapıda göründü ve hemen selamlaşıp röportajımıza geçtik.




Samanyolu Fanları: Öncelikle geldiğiniz için çok teşekkür ediyoruz. Dizi içinde kötü bir karakteri canlandırıyorsunuz, buna rağmen az sayılmayacak hayranları oluştu Hançer karakterinin. Projeyi kabul etme aşamanızı merak ediyoruz biz. Yani proje nasıl geldi size? Senaryoyu beğendiniz mi? Önyargınız var mıydı?

Serkan Kunter: Yok, yok önyargım yoktu. Bizim yapımcımız Mehmet Akyol telefon açtı bana, İzmir’e. Ben İzmir’deydim. Samanyolu Televizyonu’nun yeni bir projesi olduğunu, çok değişik ve heyecan verici bir proje olduğunu söylediler. Ben de hemen atladım İstanbul’a, kanala geldim. Heyecanlanmıştım zaten. Mehmet Bey’in odasına geldim, projeden bahsetti. Senaryodan bahsetti. Zaten hemen heyecanlandım, kanım ısındı. Daha sonra senaryo da gelince, okuyunca gerçekten düşüncelerle kâğıt örtüştü, senaryo da örtüştü. Çok heyecanlandım, çok güzel bir proje. Hâlâ ısrarla da söylüyorum. On altıncı bölümü çekiyoruz, kendi aramızda da konuşuyoruz. Bence çok başarılı bir proje. Karakteri özellikle daha çok sevdim, oynayacağım karakteri çok sevdim. Çünkü Hançer klasik bir kötü değil, yönetmenimizle yapımcımızla da bunu konuştuk. Tam anlamıyla klasik kötü değil. Hani naif tarafları da var ama içten içe kötü olan bir karakter olduğu için bu beni daha da heyecanlandırdı. Sorumluluk aldım omuzlarıma. Çünkü çok zor bir karakter gerçekten; inişleri çıkışları olan… Çok düz bir karakter değil. Onun için çok heyecanlandım ve haklı da çıktım, yani öyle geliyor bana.

Resim

Samanyolu Fanları: Karakterinizi seviyorsunuz yani.

Serkan Kunter: Seviyorum tabii. Sevmesem zaten oynayamam. Ben Tekin Hançer’i yaşatmaya çalışıyorum. Yani içselleştiriyorum. Onu hissetmeye çalışıyorum elimden geldiği kadar. Çok da seviyorum.

Samanyolu Fanları: Dizimiz rüyalarla ilgili; rüyalara ve metafizik boyuta inanır mısınız? 

Serkan Kunter: Rüyalara tabii ki inanırım. Hayatta da bunun karşılığı var zaten. Müjgan Hanım’ın gördüğü rüyalar tıp alanında da bir gerçekliğe sahip olan şeyler zaten. Rüyalara da inanırım metafiziğe de, bu tarz şeylerin olduğunu bir parça biliyorum okuduğumuz kitaplardan; zaten dizimizde de var. Bu hikâyelerin tamamına yakın kısmı hayatta karşılığı olan şeyler. Rüya kısımlarına inanıyorum yani.

Samanyolu Fanları: Peki, on altı bölümü göz önüne aldığımızda etkilendiğiniz herhangi bir şehit hikâyesi oldu mu? Tüm şehit hikâyeleri etkileyicidir elbet fakat özellikle etkilendiğiniz bir hikâye var mı?

Serkan Kunter: On altı bölüm içerisinden hepsi beni etkiledi. Ama ‘Deprem’ bölümümüz, ‘Zilzal’ bölümümüz etkilemişti, ‘İtfaiyeci’ etkilemişti. Yani hepsi etkiliyor beni. Benim de işim etkilemek olduğu için. (Tebessüm) Şimdiye kadar çekilen bütün bölümlerden çok mutluyum, keyifle izliyorum.

Resim

Samanyolu Fanları: Çevrenizden gelen yorumlar, tutumlar nasıl? Herkes seviyor mu Hançer karakterini?

Serkan Kunter: Hançer karakterini madem biz bizeyiz rahatlıkla söyleyebilirim o zaman. Annem benden nefret ediyor. (Gülüşmeler) “Bu yaşa kadar getirdim seni, yetiştirdim bunu mu oynuyorsun, tüh sana!” falan diyor. Şimdi bizim Betül var, Betül’ü oynayan kız çocuğumuz, kardeşimiz var. Onlar Çorlu’da oturuyorlar. Annesi geldi, dedi ki Çorlu’ya sakın gelmeyin. Bütün Çorlu senden nefret ediyor. Ama tabi bunlar karakter için güzel bir şey. Hançer karakteri böyle, kötüyü oynuyorum ama etraftan aldığım tepkiler gayet iyi. Dizi anlamında eğer sorarsanız etrafımda konuştuğum herkes, ben oynadığım için değil ama megalomanlık yapalım, Samanyolu Televizyonu’nun en iyi işi diyorlar.

Samanyolu Fanları: En iyi işlerinden biri diyelim.

Serkan Kunter: Veya en iyi işlerinden biri, düzeltelim. Yani etrafımdaki herkes çok mutlu, ben mutluyum, ekip arkadaşlarım mutlu. 

Resim

Samanyolu Fanları: Sizi izlediğimizden ötürü bizde mutluyuz. Şunu da ekleyeyim. Bu durum içerisinde Samanyolu Televizyonu’nun en kaliteli dizilerinden biri Farklı Boyut. Yani Şefkat Tepe daha çok izleniyor belki ama Farklı Boyut da çok kaliteli. Çünkü Ve İnsan Aldandı, Farklı Desenler… Bunların hepsinden farklı bir boyut oldu ‘Farklı Boyut’.

Serkan Kunter: Kesinlikle, buna benzer bir konu hiçbir kanalda yok.

Samanyolu Fanları: Evet, farklı ama neden reytingler böyle, düşük?

Serkan Kunter: Bu bana uzak bir kavram biraz ama…

Samanyolu Fanları: Yani siz nasıl değerlendirirsiniz bu konuyu?

Serkan Kunter: Şunu söyleyeyim, bunu yürekten söylüyorum. Bu senaryonun, bu ekibin, rejinin, oyuncuların, çektiğimiz, yaptığımız bu işin gerçekten karşılığı bu olmamalı gibi geliyor bana, çok çok daha iyi yerlerde olması gerekir.

Samanyolu Fanları: Bu da acaba zamanla mı olacak?

Serkan Kunter: Bence zamanla olacak. Bildiğim kadarıyla, yöneticilerimizden öğrendiğim kadarıyla dizi yavaş yavaş oturduğu için artık yükselişe geçtik. Biraz daha sabredersek çok daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Ekip arkadaşlarım da inanıyor. Bundan hiç şüphemiz yok yani inşallah siz de arkamızda olduğunuz sürece.

Resim

Samanyolu Fanları: İnşallah biz daima arkanızdayız. Sitemize gelir misiniz, biliyorsunuz ama ziyaret ettiniz mi hiç?

Serkan Kunter: Tabii ki seve seve gelirim. Şöyle ben fanlar ne yazmış diye bakıyorum. Açıkçası öyle bir teşebbüste bulunmadım. Ama size söz veriyorum buradan eve gider gitmez ilk yapacağım iş olacak.

Samanyolu Fanları: Çok teşekkür ederiz. Şöyle de bir uygulama mevcut sitemizde, ‘hasbihal’ ile üyelerimiz sizinle konuşuyorlar, siz istediğiniz sürece. Eğer gelirseniz çok mutlu oluruz. Üyelerimiz de çok mutlu olurlar.

Serkan Kunter: Ben mutlu olurum, siz değer vermişsiniz böyle bir şeyler düşünmüşsünüz. Tabii ki benim buna karşılıksız kalmam mümkün değil. Elimden ne geliyorsa, engellemek değil tam tersi ne gerekiyorsa yaparım, soruları cevapsız bırakmam.

Samanyolu Fanları: Bazen o kadar abartılıyor ki oyuncularımız da bizden bıkıyorlar, bunu istemeyiz.

Serkan Kunter: Yok, yok bıkmam ben.

Samanyolu Fanları: Teşekkür ediyoruz sorularımıza yanıt verdiğiniz için.

Serkan Kunter: Ben teşekkür ederim, zahmet ettiğiniz için.

Evet, Hasbihal için söz de aldıktan sonra Serkan Ağabey, nam-ı diğer Hançer setten ayrılıyor, biz de röportaj serimize kaldığı yerden devam etmek üzere “Melike” karakterini canlandıran Müge Uyar’ı beklemeye koyuluyoruz.

Farklı Boyut Röportaj serimizden Müge Uyar (Melike) ve Müjgan Gönül (Melek) röportajlarımız çok yakında yine http://www.samanyolufanlari.com adresinde sizlerle olacak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder