27 Ekim 2011 Perşembe

Dünya TV'den Hatim Kampanyası

Resim

Dünya TV, yaptığı 'Deprem Özel' yayınıyla Van'da yaşanan acıları paylaşıyor.

Deprem bölgesinden gelen son gelişmeler en açık ve yalın şekliyle dakika dakika Kürtçe olarak Dünya Tv'de ekranlarına geliyor. Bölgenin önde gelen isimleriyle de telefon bağlantısı yapan Dünya Tv, yükselen feryatlara kayıtsız kalmadı. Bölgedeki ekibiyle güncel bilgileri izleyenleriyle paylaşan Dünya Tv, bir ilk gerçekleştirerek Hatim Okuma Kampanyası başlattı. Yüzlerce izleyici, televizyonu arayarak depremde hayatını kaybedenler için hatim almak istediklerini söylediler. 7 gün boyunca devam edecek olan Hatim Okuma Kampanyasına destek olmak isteyenler (0342) 215 05 00 numaralı telefonu arayabilirler. Hatim sayısı 800'ü geçti...


Dünya TV'den Hatim Kampanyası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder