15 Ekim 2011 Cumartesi

Samanyolu Tv Programı Maceracı Aksaray'da

Samanyolu TV'nin sevilen programı MACERACI Aksaray Belediyesi öncülüğünde Aksaray'a gelerek şehri tanıtıcı çekim yapıldı.

Programın sevimli sunucusu Murat Yeni, ekip arkadaşları yönetmen Mustafa Gözüm, yapımcı Mustafa Savaş, görüntü yönetmeni Nevzat Özer, Prodüksiyon amiri Mehmet Ali Alaz, Aksaray’ın tarihi ve turistik bölgelerinde çekimler yaptı. Yöresel yemeklerini, düğün ve kına gecelerini kayıta aldı.

MACERACI programının ünlü sunucusu Murat Yeni, Kültür evinde yapılan çekimlerden sonra bir açıklama yaptı. Murat Yeni, kendisini Aksaray’a davet eden Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta’nın annesini kaybetmiş olmasından dolayı üzüntü duyduğunu ve başsağlığı dilediğinde bulunduğunu ifade ederek şunları söyledi “ MACERACI programı Aksaray’da. Tabii ki çok mutluyum bunu söylemekte fayda var. Uzun zaman olmuştu Aksaray’a gelmeyeli. 

ÜZÜCÜ BİR ZAMANDA GELDİK AMA BAŞKANIMIZ ERDEMLİK GÖSTERDİ 

Gerçi biraz üzücü bir zamanda geldik. Sayın belediye başkanımızın annesi hakkın rahmeti ile buluşmuş inşallah. Ondan dolayı kendisine baş sağlığı diliyoruz ama bu noktada çok erdemli bir davranış gösterdi ve çekimi iptal ettirmedi. Çünkü bir daha zor gelebilirdik. Çekime devam etsinler dedi bunun içinde teşekkür ediyoruz. 

AKSARAY ÇOK GÜZEL OLMUŞ 


Tabii ki başkanımızın davetinden sonra Aksaray’ı ben çok güzel ve gelişmiş buldum. Onu söylemekte fayda var. 3 senedir buraya gelmiyordum. Aksaray gerçekten yaşanacak bir memleket olmuş artık. Daha güzel ve daha iyi güler yüzlü insanlarla karşılaştık. Buda beni çok mutlu etti. Ondan dolayı MACERACI’nın Aksaray da olması bence çok doğru bir tercih olmuş. Çünkü insanlar bu yeni Aksaray’ı yenileşen ve güzelleşen daha güzelleşen yüzü ile Aksaray’ı MACERACI farkı ile izleyecekler rabbim nasip ederse. İnsanların göstermiş olduğu ilgi bir kere beni çok mutlu etti.

AKSARAY’DA BU KADAR ÇOK SEVİLMEK BENİ MUTLU ETTİ 

Türkiye’nin dört bir tarafında sevilmek ayrı bir şey ama Yozgat’a bu kadar yakınken yani kendi memleketinize bu kadar yakınken sevginin aynı şekilde olması yine ayriyeten beni mutlu etti. Ben inanıyorum ki burada çok güzel çekimler yapacağız. Yemekle başladık. Çok hoş oldu. Bu yapmış olduğumuz yemekler, çekmiş olduğumuz diğer görüntüler yürekten ve kalpten inanıyorum ki hem gurbette olan Aksaraylılara hem Aksaray’dan uzak olan Türkiye’nin diğer illerinde yaşayan Aksaraylı hemşerilerimize çok keyifli gelecek çok muhabbetli gelecek ve MACERACI’yı izlemekten keyif alacaklar. Aksaray programını izlemekten keyif alacaklar. Dua bekliyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafını sizlerin evlerine ulaştırmaya büyük bir gayret ve çaba ile devam ediyoruz. 

ALLAH ÜLKEMİZİ TERÖR BELASINDAN KORUSUN 

Ama bizim en önemli ilacımız ekmeğimiz duadır. Benim çok yemek yediğime bakmayın yani benim ilacım gıdam yemek değil ekip olarak ihtiyacımız dua. İnşallah biz hayırlı programlar yapalım ki hayatın sadece dizilerden ibaret olmadığını programcılık anlayışını sadece aşklardan ve meşklerden boş hikâyelerden dolu olmadığını sizler görmeye devam edin. Sizi rabbime emanet ediyorum ve sevginizden dolayı çok teşekkür ediyorum. Allah inşallah Aksaray’ı, Aksaray’ı sevenleri memleketimizi ülkemizi başta terör belasından her türlü sıkıntılardan korusun diye dua ediyorum. Hakkınızı helal edin”.

Samanyolu Tv Programı Maceracı Aksaray'da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder