26 Nisan 2012 Perşembe

Kimse Yok Mu'dan Teşekkür Zamanı

Kimse Yok Mu'dan Teşekkür Zamanı 

Resim

Somali ve Van için düzenlediği yardım kampanyalarıyla afetzedelerin yardımına koşan Kimse Yok Mu Derneği 27 Nisan'da Haliç Kongre Merkezi'nde düzenleyeceği ''Teşekkür Zamanı'' adlı' özel gecede yardımseverler ve özel konuklarıyla bir araya gelecek.

Somali ve Van'da düzenlediği yardım kampanyalarıyla büyük ses getiren Kimse Yok Mu , bütün yardımseverlere 27 Nisan Cuma günü saat 19.30'da gerçekleştirilecek olan ''Teşekkür Zamanı'' adlı özel gece ile teşekkür edecek. Kimse Yok Mu ve ülkemizdeki diğer yardım kuruluşlarının gerçekleştirdiği yardım seferberliği ile Somali'de yaşanan ve tehlikeli boyutlara ulaşan açlık tehlikesi büyük ölçüde ortadan kalkarken, Van depreminde zarar gören vatandaşların imdadına da hızla yetişilerek yaraları sarıldı. Kimse Yok Mu, kampanyalarına maddi manevi destek sağlayan tüm yardımseverlere şükranlarını iletmek amacıyla ''Teşekkür Zamanı'' adlı özel bir gece organize edecek.

Kimse Yok Mu, bağışlarıyla kampanyalara destek olan yardımseverlere ayrıca toplanan bağışlarla bugüne kadar yapılan faaliyetleri, geceye katılan konuklar ve tüm Türkiye ile paylaşacak.

Bu özel geceyi, daha önce TUSKON, Zaman Gazetesi ve Samanyolu Televizyonu işbirliği ile gerçekleştirilen ''İnsanlık Ölmedi'' ve Kardeşlik Zamanı adlı yardım programlarının da sunuculuğunu üstlenen ünlü radyo programcısı, Kral FM ve Kral TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Akbay (Gezegen Mehmet), sürpriz konukları eşliğinde sunacak.

Geçtiğimiz yıl Somali'de yaşanan kuraklık ve açlık tehlikesi sonrasında bütün imkânlarını seferber ederek ''İnsanlık Ölmedi'' sloganıyla bir kampanya başlatan Kimse Yok Mu, Samanyolu Yayın Grubu ile ortaklaşa düzenlediği ve çok sayıda ulusal ve yerel kanalda canlı olarak yayınlanan '''İnsanlık Ölmedi'' adlı bir yardım programı da düzenlemişti. Gezegen Mehmet'in sunduğu yardım programına sanat, spor ve iş dünyasından çok sayıda ünlü isim canlı yayına bağlanarak destek vermiş ve bağışlarda bulunmuşlardı. 

Van depremi sonrasında ise ''Kardeşlik Zamanı'' adıyla yine TV'den canlı yayınlanan bir yardım programı düzenlenmiş, yardımseverler programa gösterdikleri yoğun ilgi ve depremzedelere uzattıkları yardım eliyle afetzedelerin yaralarını sarma adına adeta birbirleriyle yarışmışlardı.


Kimse Yok Mu'dan Teşekkür Zamanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder