29 Ocak 2011 Cumartesi

Tek Türkiye Dizisinin Oyuncuları Bilgi Yarışması'nda

Özel Merve Eğitim kurumlarına bağlı Selçuklu Abdullah Aymaz, Meram Abdullah Aymaz ve Mehmet Özdemir İlköğretim okulu 4 ve 5. Sınıf öğrencileri arasında Gonca Dergisi bilgi, seçilmiş üç kitaptan bilgi ve takdim yarışmaları yapıldı.

Tek Türkiye dizisi oyuncusu ve tiyatrocu (Zaim Komutan, Kaya Minik, İşkenceci Bedri)nin jüri olarak katıldığı yarışmalar centilmenlik içinde oldukça heyecanlı geçti. Yarışmacı öğrencilerin gösterdiği üstün performans Jüri üyeleri ve seyircilerin takdirini topladı. Yarışmalar sonucunda Selçuklu Abdullah Aymaz iki alanda Gonca dergisi ve Kitap yarışmalarında birinci olurken Takdim yarışmasında Mehmet Özdemir İlköğretim Okulu 1. Oldu. Yarışma sonunda dereceye giren öğrencilere çeşitli hediyeler ile ödüllendirildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder